Bueskyer
Original plakat- 12. desember 2010
- Texas
- 9. august 2013
2. Da den kom, frøs den bærbare datamaskinen ved første oppstart, gitt at jeg tenkte 'må være programvare'
3. Etter en ren installasjon av Mountain Lion frøs MBP fortsatt.
4. Installert G.SKILL 8GB (2 x 4GB) DDR3 1333 (PC3 10666) minne for Apple-modell FA-10666CL9D-8GBSQ i håp om å fikse problemer
5. Frysingen vedvarer fortsatt når MBP er under høy belastning, eller etter å ha våknet fra dvale
6. Deaktiverer automatisk grafisk veksling, og får dårlig batterilevetid, men frysing under belastning skjer sjeldnere
7. Frysing under belastning vedvarer og bærbar datamaskin fryser hver gang jeg våkner fra dvale, og krever en hard strøm av (hold PW-knappen)
8. Kjørte Apple Hardware Diagnostics på raske og gjennomgående innstillinger (første innstilling tok 4 min 28 sek) (andre innstilling tok over 45 min)
9. Ingen problemer funnet på Apple Hardware Diagnostics
10. Jeg kjører fikse maskinvaretillatelser osv., fortsatt rotet og fungerer ikke som den skal
12. Ring Newegg og representant ber meg prøve en annen HDD eller returnere bærbar PC for ERSTATNING, ingen refusjon tilbys siden det er en Refurb (*** My Life)
13. Jeg går til Fry's og kjøper en Corsair SSD, den var dyr, men jeg installerte Mountain Lion etter formatering osv.
14. Bærbar datamaskin er raskere, men etter å ha våknet fra dvale er MBP-en frosset og viftene slår hardt inn og stopper ikke, til tross for at den bærbare datamaskinen ikke er varm noe sted (huset mitt er på 72 grader Fahrenheit)
15. Jeg oppretter 'erstattende RMA' til min forferdelse, siden Newegg sannsynligvis vil sende meg en annen 'falskt påstått Apple Certified Refurb'
Nå er det 'moro' skjer. Min Refurb iMac er en modell fra slutten av 2012 (RETT FRA APPLE.COM), med 24 GB RAM, 1 TB HDD, GTX 675MX osv., og den har INGEN PROBLEMER.
SÅ HVORDAN KOMMER NEWEGG UNNA MED Å KRIVE APPLE-DATAMASKINENE ER APPLE-SERTIFISERT REFURBS?! NEWEGG-REPEN FORTALTE MEG NEWEGG FÅR DE ER REFERANSER FOR 'U-NAVNTE FORHANDLER/LEVERANDØRER'. WTF!
Egentlig?
KJØPER PASS PÅ. IKKE kjøp Newegg's refurbs. La oss nå se hvor fuked up den andre oppussingen er siden jeg ikke kan få refusjon.
Jeg får skrevet ut alt for å sette på BBB, Ripoff-rapporter og andre steder. Jeg har gitt Newegg nesten $10 000 dollar i virksomhet, min bedrift får de deler, Mac-er osv. fra Newegg, rutere, RAM, HDD, osv. fra Newegg. Aldri igjen.
Glemte jeg å nevne at jeg må betale returfrakten? Selv om jeg betalte frakt...
En gang til, Kjøper Beware Newegg H
hulspiller
- 8. oktober 2011
- 9. august 2013
Ledgem
- 18. januar 2008
- Hawaii, USA
- 10. august 2013
Hvis produktet virkelig er Apple-sertifisert, bør det ha ett års garanti fra Apple. Prøvde du i det hele tatt å ta den til en Apple-butikk for diagnose? G
Gaidin43
- 18. september 2012
- 10. august 2013
lagisibuk
- 25. juni 2013
- 10. august 2013
Din uheldige kan ikke beskrive totalen av newegg.
En dag, når du kjøper et nytt produkt fra apple og får det samme problemet, hva tenker du? Hehehe
Spørsmålet mitt: er newegg-staten at du er macbook et refurb-produkt?
robvas
- 29. april 2009
- BRUKER
- 10. august 2013
GoCubsGo
- 19. februar 2005
- 10. august 2013
hollowplayer sa: Fil tilbakeføring med ditt cc-selskap. Klikk for å utvide...Returner produktet først. Du kan ikke sende inn en tilbakeførsel hvis du har varene og selskapet tilbyr erstatning.
Ledgem sa: Så du kjøper ett renovert produkt fra Apple, har ikke problemer, og kjøper deretter ett renovert problem fra NewEgg, har et problem og antar at NewEggs renoverte produkter på en eller annen måte ikke er det? Hva slags resonnement er det?
Hvis produktet virkelig er Apple-sertifisert, bør det ha ett års garanti fra Apple. Prøvde du i det hele tatt å ta den til en Apple-butikk for diagnose? Klikk for å utvide...
Dette. Jeg forstår ikke hvorfor du ikke dro til Apple. S
svinge147
- 12. januar 2013
- 10. august 2013
Når alt er sagt, bør du sannsynligvis ikke kjøpe Mac-er fra NewEgg. Men samtidig var de ikke akkurat uoppriktige på hva de selger, eller returpolitikken deres heller. B
bkmvincent
- 11. april 2012
- 10. august 2013
Jeg har vært kunde hos dem i nesten ti år og kan virkelig ikke huske et tilfelle hvor jeg ble svindlet over av dem. Kanskje jeg bare er heldig, men jeg synes det er vanskelig å tro med tanke på hvor mange jeg snakker med som har en lignende opplevelse. Riktignok har jeg aldri kjøpt et Apple-produkt fra dem, men hva er egentlig vitsen med det? Kanskje med mindre du bruker noens tilknyttede lenke eller noe.
Beklager å høre om problemet ditt med oppussingen. Å måtte feilsøke maskinvare er ikke morsomt, spesielt når du forventer at det skal fungere. C
c1phr
- 8. januar 2011
- 10. august 2013
Bueskyer
Original plakat- 12. desember 2010
- Texas
- 10. august 2013
swerve147 sa: NewEgg er ikke en autorisert Apple-forhandler. Ingen av Mac-ene NewEgg selger er beskrevet som 'Apple-sertifisert' på nettsiden deres. Videre har de alle en begrenset returrett for kun erstatning på dem, og en 30 dagers garanti på reparasjon (som høres ut som om den er levert av NewEgg, og ikke Apple)
Når alt er sagt, bør du sannsynligvis ikke kjøpe Mac-er fra NewEgg. Men samtidig var de ikke akkurat uoppriktige på hva de selger, eller returpolitikken deres heller. Klikk for å utvide...
'Ingen av Mac-ene NewEgg selger er beskrevet som 'Apple-sertifisert' på nettsiden deres.' Det er ikke sant. Se skjermbildene. Videre hevder de at Apple gir 90 dagers garanti på oppussingene Newegg selger (se skjermbilde), men det er ikke sant. Jeg tok MBP til Apple Store og ringte Apple Care to ganger. Begge ganger over telefonen fortalte enten HDD eller logic board, og ble fortalt at min MBP har INGEN garanti med apple. Apple Store Genius sa Logic Board $300 minimum reparasjon osv. På min opprinnelige bestilling var det $1079, og deretter $99 for en 1 års maskinvaregaranti gjennom Newegg. Det som irriterer meg at MBP var rotet til å begynne med, og jeg kan få en annen rotete enhet. Hver gang jeg står fast betaler jeg rundt $20-$30 i returfrakt og signaturpåkrevde kostnader. Det er ikke rettferdig i det hele tatt, spesielt for en langsiktig kunde. Det er derfor jeg er opprørt. Jeg antar at etter logikken din burde jeg komme over det.
En annen ting Newegg lyver om:
Garanti
Begrenset garantiperiode (deler): 90 dager
Begrenset garantiperiode (arbeid): 90 dager
Produsentens kontaktinformasjon
Produsentens produktside
Nettsted: http://www.apple.com/
Supporttelefon: 1-800-275-2273
Støttenettsted
Se andre produkter fra Apple
Retningslinjer
Denne varen er dekket av Newegg.coms Returpolicy for begrenset erstatning.
Retur for refusjon innen: kan ikke refunderes
Retur for erstatning innen: 30 dager
det er ikke eple-garanti.
Vedlegg
- Se medieelementet ' href='tmp/attachments/screen-shot-2013-08-10-at-2-26-29-pm-png.427760/' > Skjermbilde 2013-08-10 kl. 14.26.29.png'file-meta'> 698,5 KB · Visninger: 385
- Se medieelementet ' href='tmp/attachments/screen-shot-2013-08-10-at-2-26-38-pm-png.427761/' > Skjermbilde 2013-08-10 kl. 14.26.38.png'file-meta'> 33,1 KB · Visninger: 2620
- Se medieelementet ' href='tmp/attachments/screen-shot-2013-08-10-at-2-26-44-pm-png.427762/' > Skjermbilde 2013-08-10 kl. 14.26.44.png'file-meta'> 351,4 KB · Visninger: 363
- Se medieelementet ' href='tmp/attachments/screen-shot-2013-08-10-at-2-28-07-pm-png.427763/' > Skjermbilde 2013-08-10 kl. 14.28.07.png'file-meta'> 514,3 KB · Visninger: 388
- Se medieelementet ' href='tmp/attachments/screen-shot-2013-08-10-at-2-33-08-pm-png.427764/' > Skjermbilde 2013-08-10 kl. 14.33.08.png'file-meta'> 48,4 KB · Visninger: 321
Bueskyer
Original plakat- 12. desember 2010
- Texas
- 10. august 2013
GoCubsGo sa: Returner produktet først. Du kan ikke sende inn en tilbakeførsel hvis du har varene og selskapet tilbyr erstatning.
Dette. Jeg forstår ikke hvorfor du ikke dro til Apple. Klikk for å utvide...
Fordi jeg dumt trodde jeg fikk en god avtale, koster en MBP 15 tommers modell fra slutten av 2011 i Apple Refurb-butikken rundt $1499-$1699, men denne hos Newegg var $1079. Jeg forstår prisforskjellen nå, men det gjorde jeg ikke før. Feilinformasjon som Newegg ga meg (også kjent som løgner) fikk meg til å tro at jeg fikk en god del, med en 90 dagers Apple-garanti og et produkt som var en sertifisert Apple Refurb (se skjermbilder i andre innlegg).
----------
lagisibuk sa: Jeg er uenig i denne uttalelsen.
Din uheldige kan ikke beskrive totalen av newegg.
En dag, når du kjøper et nytt produkt fra apple og får det samme problemet, hva tenker du? Hehehe
Spørsmålet mitt: er newegg-staten at du er macbook et refurb-produkt? Klikk for å utvide...
Vel Newegg sa at dette er en sertifisert Apple Refurb, se annet innlegg for skjermbilder fra http://www.newegg.com/Apple-Store/PromotionStore/ID-32
Jeg trodde jeg fikk en god avtale. S
svinge147
- 12. januar 2013
- 10. august 2013
Vampire5003 sa: 'Ingen av Mac-ene NewEgg selger er beskrevet som 'Apple-sertifisert' på nettsiden deres.' Det er ikke sant. Se skjermbildene. Klikk for å utvide...
Hellige ... beklager, det er helt uærlig å annonsere produktene som 'Apple Certified Refurbished Products'. Jeg så definitivt ikke det først. Jeg håper du gir dem et helvete om dette.
Bueskyer
Original plakat- 12. desember 2010
- Texas
- 10. august 2013
swerve147 sa: Hei... jeg beklager oppriktig, det er helt uærlig å annonsere produktene som 'Apple Certified Refurbished Products'. Jeg så definitivt ikke det først. Jeg håper du gir dem et helvete om dette. Klikk for å utvide...
Ikke bekymre deg for det, jeg var litt tøff også. Neweggs kundestøtte er stengt akkurat nå, men på mandag skal jeg ringe og klage. ELLER
gammel-trollmann
- 26. april 2008
- West Suburban Boston Ma
- 10. august 2013
Bueskyer
Original plakat- 12. desember 2010
- Texas
- 10. august 2013
old-wiz sa: Jeg trodde bare Apple solgte sine egne refurbs; Jeg visste ikke at de solgte dem i bulk til tredjepartsforhandlere. Uansett, jeg ville ikke kjøpt en oppussing fra andre enn Apple, men da stoler jeg ikke på tredjepartselgere som MacMall eller NewEgg uansett. Klikk for å utvide...
I følge Apple Care-representant selger Apple IKKE oppussingene deres. Hun fortalte meg at Newegg mest sannsynlig får dem fra tredjepartsforhandlere/leverandører. Jeg fant ut dette for noen dager siden.
srsub3
- 10. april 2013
- NYC
- 10. august 2013
haimann
- 14. juni 2012
- Ann Arbor, MI
- 11. august 2013
BrianBaughn
- 13. februar 2011
- Baltimore, Maryland
- 11. august 2013
lianlua
- 13. juni 2008
- 11. august 2013
Vampire5003 sa: 'Ingen av Mac-ene NewEgg selger er beskrevet som 'Apple-sertifisert' på nettsiden deres.' Det er ikke sant. Se skjermbildene. Klikk for å utvide...Nei, det er fortsatt sant. Bortsett fra at en nettstedskategorioverskrift til syvende og sist er irrelevant uansett, står det 'Apple-sertifiserte fornyede produkter', som er det samme som 'sertifiserte fornyede Apple-produkter' og ikke 'Apple-sertifiserte fornyede produkter'.
Forvirrende? Kan være. Løgner? Nei. Det står ikke at Apple er den som sertifiserer, og det er faktisk så mange indikasjoner her på at de ikke er det at du må være bevisst uvitende for å tro det. Så er det det faktum at Apples 'sertifisering' ville være verdiløs i en transaksjon som ikke involverer Apple, selv om det var tilfelle. Men du ville i det minste ha en falsk reklamepåstand på det tidspunktet.
Det er 400 dollar billigere, har ikke i nærheten av den samme garantien, selges helt uten refusjon og selges ikke av Apple. Disse bør alle sette av varselklokker.
Videre hevder de at Apple gir 90 dagers garanti på oppussingene Newegg selger (se skjermbilde), men det er ikke sant. Klikk for å utvide...Igjen, ingen steder står det eple gir 90 dagers garanti, og faktisk nevner garanti-popover eksplisitt at tredjeparter tilbyr garantibeskyttelse.
Du kjøpte en brukt datamaskin som viste seg å være en sitron. De tilbyr å erstatte den. Bare gjør det og gå videre. Lærdommen her er at å projisere antakelsene dine på en avtale som ser for god ut til å være sann kan føre til unødvendig hodepine, og at Neweggs kundeservice ikke er så bra.
Hver gang jeg står fast betaler jeg rundt $20-$30 i returfrakt og signaturpåkrevde kostnader. Klikk for å utvide...For å være rettferdig er det standard praksis med garantierstatninger. Hver side betaler for sine egne fraktkostnader. Det er derfor de fleste garantier på mange produkter er ubrukelige - det er til syvende og sist lettere å erstatte dem enn å bruke garantien.
srsub3 sa: Jeg tror dette er nok for å true med en rettslig handling hos kundebehandlingen... vanligvis fungerer disse tingene bra... når de vet at de er feil og du forteller dem at en advokat er rundt hjørnet... prøv og se Klikk for å utvide...Ingen advokat kommer til å ta på seg dette. Dette er en enkel 'sint kunde angrer på å kjøpe den falske handelen'. Det står klart og tydelig at det er et ikke-refunderbart kjøp, og det er det han virkelig er sint over.
Bueskyer
Original plakat- 12. desember 2010
- Texas
- 12. august 2013
lianlua sa: Nei, det er fortsatt sant. Bortsett fra at en nettstedskategorioverskrift til syvende og sist er irrelevant uansett, står det 'Apple-sertifiserte fornyede produkter', som er det samme som 'sertifiserte fornyede Apple-produkter' og ikke 'Apple-sertifiserte fornyede produkter'.
Forvirrende? Kan være. Løgner? Nei. Det står ikke at Apple er den som sertifiserer, og det er faktisk så mange indikasjoner her på at de ikke er det at du må være bevisst uvitende for å tro det. Så er det det faktum at Apples 'sertifisering' ville være verdiløs i en transaksjon som ikke involverer Apple, selv om det var tilfelle. Men du ville i det minste ha en falsk reklamepåstand på det tidspunktet.
Det er 400 dollar billigere, har ikke i nærheten av den samme garantien, selges helt uten refusjon og selges ikke av Apple. Disse bør alle sette av varselklokker.
Du kjøpte en brukt datamaskin som viste seg å være en sitron. De tilbyr å erstatte den. Bare gjør det og gå videre. Lærdommen her er at å projisere antakelsene dine på en avtale som ser for god ut til å være sann kan føre til unødvendig hodepine, og at Neweggs kundeservice ikke er så bra.
For å være rettferdig er det standard praksis med garantierstatninger. Hver side betaler for sine egne fraktkostnader. Det er derfor de fleste garantier på mange produkter er ubrukelige - det er til syvende og sist lettere å erstatte dem enn å bruke garantien.
Ingen advokat kommer til å ta på seg dette. Dette er en enkel 'sint kunde angrer på å kjøpe den falske handelen'. Det står klart og tydelig at det er et ikke-refunderbart kjøp, og det er det han virkelig er sint over. Klikk for å utvide...
Jeg måtte betale frakt for å få MBP på døren, og jeg tror det er BS at jeg må betale frakt igjen når dette er deres feil. Jeg sa ikke 'gi meg en sitron'.
OPPDATERING: Jeg tok telefonen med Neweggs returavdelingsrepresentant, hun sa tre eller så ting som var viktige.
1. Newegg tester IKKE NOEN renovert produkt før salg, leverandøren sender refurb til Newegg, Newegg selger og sender deretter.
2. Hvis varen er defekt, må DU/KJØPEREN ringe Newegg og fortelle representanten om du vil at Newegg skal dekke kostnadene for RMA. Deretter vil en Newegg-ansatt teste i huset om den er defekt, og deretter kontakte leverandøren for erstatning.
3. Det tar 7-10 dager etter mottak av varen tilbake å sende.
Det er omtrent det. Jeg kommer tilbake for erstatning, og jeg oppdaterer tråden når erstatningen kommer inn, som vil være rundt 2-3 uker fra nå.
johnnnw
- 7. februar 2013
- 12. august 2013
b06tmm
- 23. juli 2009
- Sør-Louisiana
- 12. august 2013
lianlua
- 13. juni 2008
- 12. august 2013
Vampire5003 sa: Jeg måtte betale frakt for å få MBP på døren, og jeg tror det er BS at jeg må betale frakt igjen når dette er deres feil. Jeg sa ikke 'gi meg en sitron'. Klikk for å utvide...Frakt koster penger uansett årsak. Forhandlere vil ofte (men langt fra alltid) dekke erstatningsfraktkostnader på grunn av deres feil for refunderbare produkter, men sjelden utover det.
Det er forskjellen mellom en retur/bytte og en garantireparasjon. I dette tilfellet er du avhengig av tredjepartsleverandørens garanti for erstatning av et ikke-refunderbart produkt som er defekt på grunn av ingen feil fra Newegg, og som med nesten alle produktgarantier, betaler hver part sine egne fraktkostnader. Du betaler for å sende den til dem, de betaler for å sende den reparerte eller erstattede til deg.
Å kjøpe brukt kan være en stor kostnadsbesparelse, men det kan også være en stor hodepine, og dette er en av grunnene. S
svinge147
- 12. januar 2013
- 12. august 2013
lianlua sa: Sett til side at en nettstedskategorioverskrift til syvende og sist er irrelevant uansett, står det 'Apple-sertifiserte renoverte produkter', som er det samme som 'Sertifiserte, renoverte Apple-produkter' og ikke 'Apple-sertifiserte renoverte produkter'.
Forvirrende? Kan være. Løgner? Nei. Klikk for å utvide...
Jeg er uenig i denne kommentaren. 'Apple Certified Refurbished Products' er å være rett og slett uærlig, ren og enkel. Det er ingen måte du kan lese det og ikke anta at de selger Apple-sertifisert oppusset produkt (ja, jeg gjentok bare ordrett det som sto på nettsiden fordi det ikke er rom for feiltolking der).
Lek med ordrekkefølgen alt du vil, 'Apple Certified Refurbished Products' er mye mer enn 'forvirrende', det er så nært du kan komme en rett opp løgn som du kan komme. Det er helt sikkert uærlig og helt feil av dem å si det der. Sist redigert: 12. august 2013
Populære Innlegg